شعرهای ادبی  / کلمات جدولی

شعرهای ادبی / کلمات جدولی

ادبیات ، شعر ، سرگرمی و راهنمای حل جدول
شعرهای ادبی  / کلمات جدولی

شعرهای ادبی / کلمات جدولی

ادبیات ، شعر ، سرگرمی و راهنمای حل جدول

محمد علی رستمی : باز امشب در دلم باران گرفت

 محمد علی رستمی :

باز امشب  در  دلم  باران  گرفت

لحظه ها از زندگی  سامان گرفت


در  دلم جستم ترا پیدا کنم

نام خوبت دولت و خواهان گرفت


پای  گُل   آمد   بپای   سعی   دل

لاله را  دشت دلم  نالان   گرفت


آتشی  در  خرمن  دل تا   وزید

شعله ها با لا شد و طوفان گرفت


تا  مرا  بُردی بجای   بی نشان

شور بختی  گُم شد و پایان گرفت


ابر رحمت  در  ســرای  دل تپید

سایه ای از روشنـی ها جان گرفت


آسمان  امشـب تو هم با من بمان

چون "وصال " از آب دل باران گرفت

وصال میانه ای


نظرات 1 + ارسال نظر
سالوادر سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 17:20

عالیست
امیدوارم مث حال و هوای این روزا سیل نگیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.