شعرهای ادبی  / کلمات جدولی

شعرهای ادبی / کلمات جدولی

ادبیات ، شعر ، سرگرمی و راهنمای حل جدول
شعرهای ادبی  / کلمات جدولی

شعرهای ادبی / کلمات جدولی

ادبیات ، شعر ، سرگرمی و راهنمای حل جدول

پروانه بهزادی : چقدر خسته ام از کارهای اجبــاری

پروانه بهزادی :

چقدر خسته ام از کارهای اجبــاری 
 
چقدر خسته ام از روزهای تــکراری
 
بیا به مدت یک ماه، پُخت و پَز نکنیم!
 
چقدر روزه بگیرم به شوق افطاری؟
 
چقدر ناله ی الغوث بودنت عشق است 
 
تویی عبادتِ شیرین خواب و بیداری!
 
بدون گوشی و لپ تاپ در کنارم باش
 
و بی خیال پروژه وَ حقِ همکاری!
 
و من به مدت یک ماه می شوم شیرین
 
برای دیدن فرهاد و شوق حَفاری
 
شعاع بودن من را بگیر و رسمم کن
 
مرا، جناب مهندس! به رقص پرگاری
 
بخوان "الهه ی ناز" و "تو ای پری..." با من
 
من از ترانه، تو از اشتیـاق سـرشاری
 
 دوباره آتش عشقی که می کشد شعله
 
دوباره خطبه ی عقدی که می شود جاری
 
و من عروس عجولی که دفعـه ی اول
 
بدون چیدن گل، داد می زنم آر.......ی!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.